COME

CLOSER

הסוד היפה של ירושלים

שנים של ציפיה כמוסה ממרחק, של לב נכסף בגעגועים ושאיפות להתקרב, לחיות קרוב, במקום עליו תמיד חלמתם ואליו שאפתם להגיע. עיר הקודש ירושלים.

עכשיו הסוד שלכם, האהבה הכמוסה ביותר, עומדת להיחשף. הגיעה העת להתעורר מהחלום, לקום בכל בוקר ולראות אותה בעיניכם, את עיר הבירה ירושלים

את יופיה השמור לשעה שהאיר פני המזרח מעל בתי האבן של העיר העתיקה והסמטאות המובילות אל הכותל המערבי. את קסמה החבוי בין שאון הכרך החדש  לצלילי ההווי התרבותי המתעורר.

אחרי שנים שאתם במערב ולבכם בירושלים, בואו התקרבו. הגיעה השעה, בואו וגלו את סודה היפה והשמור של ירושלים.

בלב הסצנה הירושלמית היודעת לחבר בין כל העולמות

להתחיל את הבוקר בבית קפה שכונתי ציורי, להיפגש עם חברים במתחם התחנה, לבלות ערב רגוע במושבה הגרמנית ועמק רפאים, ליהנות משבת וחג בסמוך לעיר העתיקה והווי ירושלמי עשיר ובלתי פוסק בליבת התרבות הירושלמית המצויה במרחק דקות הליכה ספורות מהרחוב השקט שלכם.

בסמטת עמינדב הירוקה אפופת הסוד, במקום המחבר בין שכונת בקעה לאבו תור מלאת הקסם, באחד האזורים היפים והיוקרתיים בירושלים, כאן נבנים שני בנייני בוטיק שקטים עם מספר דירות מצומצם, בבניה המשלבת ארכיטקטורה היסטורית ועבודות שימור לצד אדריכלות מודרנית חדשה.

עמינדב. הסוד היפה והשמור של ירושלים, זה שמכיל את כל העולמות כולם ויודע לשלב ביניהם לחוויה מסעירה של איכות חיים שטרם הכרתם.

הסוד נבנה בפרטים הקטנים

דירות יוקרה מרווחות ומושקעות, בתכנון אדריכלי יוצא דופן.

דירות 2,3,4,5 חד' דירות גן ופנטהאוזים במפרט גבוה במיוחד וחשיבה פרטנית החל מרמת התכנון הנעשית יחד עם עבודת שימור הארכיטקטורה האותנטית, עובר דרך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בתחום הבינוי, בפיקוח יועצים ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה, ועד רמת גימור מלוטשת עד הפרט הקטן ביותר.

עמינדב 3

תוכניות דירה

עמינדב 4

תוכניות דירה

חברת ’בית ירושלמי’ בונה מזה מספר שנים פרויקטים מובילים בירושלים, מתוך יעד הרואה ערך חשוב בקביעת סטנדרטים חדשים בתחום הבנייה והיזמות בירושלים והסביבה.

הפרויקטים הרבים שביצענו בכל רחבי העיר בולטים החל מרמת התכנון הפרטנית מהמסד ועד הטפחות, ועד עבודות הגימור המושלמות שלהם. בית ירושלמי שמה דגש מיוחד על עבודה מקצועית ללא פשרות ועל הכנת תכניות בנייה מוקפדות עם פתרונות יצירתיים המשלבים ישן וחדש, קונסטרוקציה מודרנית משולבת אלמנטים ארכיטקטוניים אותנטיים.

בית ירושלמי משלבת ביצירה את מיטב אנשי המקצוע בתחומם, המובילים יחד את החזון המשותף של ‘בית ירושלמי’, לבנות חלום למציאות הקמה ונבנית על תילה.

ירושלים חולקת אתכם את אחד מסודותיה השמורים היפים ביותר, הסוד הזה עכשיו גם שלכם

5924*

ירושלים חולקת אתכם את אחד מסודותיה השמורים היפים ביותר, הסוד הזה עכשיו גם שלכם

Let me in on the secret!

Jerusalem is whispering her secret to you …